Jag = Köttbulle!
PUBLICERAT: 2010-04-27 KLOCKAN: 22:37:38

Heeej,

Just nu är det en trött Carro som bloggar, det trodde ni inte att även jag kan vara trött?!:) Energin är inte alltid på topp! Kalaset hos mormor va hur trevligt som helst. Vi, Sara & bror med familj hade köpt kläder som satt hur bra som helst! Mormor såg ut som en fotomodell i sin nya outfit!

Smögåstårta va kalas maten, jag åt för ungefär 10 personer alltså hur mycket som helst! Det förklarar min rubrik jag känner mig just nu som en XXL KÖTTBULLE! Varför äta 3 portioner när man är mätt efter den första + efterätt på det. Nu behöver jag inte äta på en månad!

Jag är som sagt mega trött men jag kan inte gå & lägga mig riktigt jobbigt. Jag har fått för mig att jag aldrig kan lägga mig innan kl 23.00 har alltid varit så även fast jag är jätte trött. Så just nu vill jag bara att tiden ska gå lite fortare!

Imorgon börjar jag dagen med att åka till Lek & Buslandet men mina flickor, syster & brors barn Hugo-JIPPI VA SKÖJ!

Jalla Jalla massa godnatt kramar till er fralla..




Fina mormor..

Syster & Stina..

Bror ville som vanligt INTE vara med i bloggen..
Hur kan man vilja dissa den?=)

Rullator Race..:)



Tycker ni vi är lika?!
Me and min syster..


Kommentarer
Kommentaren skickades av: mami

Vilka fina bilder från kalaset!

Kommenterat 2010-04-28 / 19:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0