När blev jag en rädd skit?!!:)
PUBLICERAT: 2010-04-28 KLOCKAN: 19:43:25

Tingeling,

Morgonen började ju som sagt med Lek & buslandet, jag va dööö kaxig innan jag satte min fot innanför dom dörrarna,men när jag väll va där inne vågade jag inte göra ett skit! Jag fattar inte riktigt vad som har hänt med mig, helt plötsligt vågade jag knappt åka rutschkana eller gå bland alla labyrinterna bara för jag fick sällskräck! Ett kraftigt tecken på att jag har blivit äldre ..:)

Regningt har det varit idag med, inte nånting jag är van vid så jag/vi har bara suttit inne hela eftermiddagen = jag klättrar just nu på väggarna! Kvällen kommer avslutas hos mormor, där jag ska kolla på den sämsta serien Andra Avenyn!

Hörs ikväll när jag är hemma!




Jag på väg upp,redan innan va jag scary..:)

Efter tio minuter vågade jag äntligen åka ner..:)







Denna automaten gjorde mig till spelmissbrukare för en dag!!
Nu är jag fattig..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0