Scones beroende!
PUBLICERAT: 2010-04-20 KLOCKAN: 22:07:18

Tingeling,

Jag har fått ett nytt beroende-SCONES! Har ätit det varje kväll i 4 dagar. Kanske inte är så jätte bra att trycka i sig det varje kväll men jag kan inte motså! Så ikväll blir det scones mys hemma hos oss vi & Perrans kompis Ole.

Jag & mamma tog oss en tripp till city nu på kvällen dom har börjat ha uppe till 20.00 på kvällarna, perfekt kan jag tycka eftersom det inte va något folk! Det hände ett "mirakel", jag kom hem utan att ha shoppat nånting =)KORS I TAKET!=) Mamma stog för den biten.

Jalla Jalla nu ska jag frossa i scones fralla!


Alice va så nöjd med att sitta med dom"stora" kidsen=)
(Kolla in Linnéas nya skor-Me like)

Sötisar!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Ahnna Gaberud

hur sjukt är inte det då, vi har ätit det i 2 dagar..=)..prova byta ut mjölet mot hälften havregryn och kanske något annat mjöl än vetemjöl. supergott och känns lite mer "nyttigt" =)...ses i morrrn

Kommenterat 2010-04-21 / 11:30:53
URL: http://ahnnaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0