Åhhhh!!
PUBLICERAT: 2010-08-21 KLOCKAN: 14:38:26

Alice har en sån där åt helsike jobbig gnäll dag. Både jag & Perran håller på att tappa tålamodet.
Hon har gnällt från att hon vakande KUL! Inte alltid sköj att vara små barns förälder...
Perran försöker natta hennes så jag hoppas snart att hon somnar. Förlåt men jag måste få klaga littteeee....

På ikea fick vi köpt det vi behövde nämnligen ljus, jag älskar deras vanilj ljus dom luktar grymme gott..
Nu försöker jag se lite positivt på hösten. Det är mysigt med alla tända ljus på kvällarna här hemma.

Om en stund kommer Julia & Joel hit. Jag ser fram emot Lördags kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0