FREDAG!
PUBLICERAT: 2010-08-20 KLOCKAN: 11:38:41


Heeej,


Idag gick det super bra att lämna Alice till dagis, vinkade till mig & sen va det inget mer med det.

Fredag idag bästa dagen på hela veckan & jag gör fortfarande allt för att kunna gå på Hoffmastero ikväll, blir det inte så blir det förmodligen mys kväll med Charlotta ikväll inte helt fel det heller men just nu lockar första alternativet mest..:) Problemet är att jag inte vill åka bussen hem själv med barnen på kvällen ,så nu efterlyser jag en privat CHAUFFÖR som jätte gäna vill hämta mig & barnen ikväll !!?? =)

Imorgon kommer Perrans bästa kompis Joel hit & hans flicka Julia skeeet trevligt tycker jag. Jag ska göra en rätt som jag läste om i en tidning, som verkar super bra - Recept kommer!

Ha en bra helg alla ni & MAMMA ha det super bra i självaste SKAGEN!


Det fick bli en gammal bild..
Jag & Karran i Tylösand

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Karran

åå fan carro känner änna att jag saknar dig nu när jag ser denna bilden!! nu får vi bestämma en dag när vi får ses o gå ut tycker jag, va sägs om näst nästa helg? =)

Kommenterat 2010-08-22 / 00:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0