Imorgon är det dax.
PUBLICERAT: 2010-08-23 KLOCKAN: 14:33:24

Imorgon är dagen jag aldrig trodde skulle komma tillbaka för ett årsen, att tiden hemma skulle kännas som en evighet. Men så har det inte varit tvärtom mitt år som mamma ledig har gått alldeles för fort. Imorgon börjar jag att jobba igen " Välkommen tillbaka till verkligheten Carolina" känns jätte bra, jag behöver detta för att gå hemma är inte min grej. Jag kommer att jobba tre dagar i veckan vilket passar mig perfekt eftersom Alice fortfarande inte är så gammal.

Men självklart har jag som många andra lite små ångest inför första jobb dagen. Men jag tror att den kommer att gå hur bra som helst.  Jobbar med Lindis imorgon vilket känns hur bra som helst.

Jag va mega sugen på att gå på Liseberg idag, men självklart har dom stängt på vecko dagarna nu eftersom sommaren är slut. Så vem vet kanske att det blir en tripp dit i helgen. Jag & Perran ska förmodligen på kräftskiva på Lördag hos Lollo & Marcus om vi får fixat det med barnvakt, jag hoppas det för som sagt vi hade behövt göra nånting ihop bara VI.

Pusss Puss!!



Jag ifrån i somras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0