Just nu
PUBLICERAT: 2010-08-21 KLOCKAN: 20:42:35


Just nu sitter jag med älskling, Linnéa, Joel & Julia i soffan & kollar på sista avsinttet av Sommarkrysset, inget program jag följer men det ger mig lite känsla av att sommaren inte riktigt än är slut.
Tove från idol ska uppträda & jag måste erkänna att jag gillar henne. 16 år & super  duktig.

Maten jag gjorde ikväll va helt fantastiskt god(då har jag ändå gjort maten själv, smakar inte alltid bra då..) men detta receptet av absolut en hit.Skriver ner recept på denna underbara LAXGRYTA MED KLYFTPOTATIS manana..

Alice sover nu & jag måste erkänna att det är grymme skönt jag njuter. Sen känns det himla bra att ge Linnéa lite egen tid efter denna dagen då Alice har fått den mesta uppmärksamheten.

Nu sjunger Tove & jag sätter nästan en "gås i halsen" vad har hon på sig??!! Ser ut som en sopptipp ,hon som alltid annars har mega snygga kläder som alltid faller mig i smaken men blääää vilken ful outfit hon ligger inne med.

Nu ska CARRO vara a´la social..


Fina paret Julia & Joel..
'
Min stora Prinsessa..

Joel är Linnéas favorit..



Kärlek..

& ännu mer kärlek till mig själv ..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0