Kommer inte på någon rubrik!
PUBLICERAT: 2010-08-19 KLOCKAN: 22:16:45


Hemma efter kickoffen på jobbet. Kan säga att det va värsta lyx middagen. Kräftor, räkor.musslor,ostar & en massa aioli så nu stinker jag vitlök kan jag säga -FRESH. Självklart har jag som många andra ätit lite onyttigt under semestern + tagit ett glas mer vin än vanligt & ändå väger jag mindre än någonsin? Hur kan det vara så. Tänker jag på va jag äter så händer ingenting,äter jag skit går jag ner STRANGE! Men jag klagar inte jag är nöjd, lite träningen på det & jag bli ännu nöjdare.

Som jag bloggade om tidigare, vill jag verkligen gå på HOFFMASTERO imorgon, alla ska tydligen dit(dom spelar på Liseberg) & det gör ju inte saken bättre. Funderar på att ta med mig tjejerna & Hugo som ska sova hos oss imorgon dit på kvällen. Det jobbiga är bara när jag ska hem på kvällen. Kan säga att åka buss(var är mitt körkort!!) med tre barn inte är min grej FY. Mamma NEJ du behöver inte ha dåligt samvete!! Jag hade gjort samma sak själv men ok lite synd är det om mig.. =)

Nu ska vitlöks bomben lägga sig & imorgon är det äntligen FREDAG - Gillar`t!


Me like...



Godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0