Mys kväll hos mamma !
PUBLICERAT: 2010-08-23 KLOCKAN: 19:41:15

Tingeling,

Åkte en tripp till Allum med syster & Linnéa nu på eftermiddagen. Vi avslutade med att handla på Maxi. Dom har Ica vagnar som ser ut som bilar där för barn som jag på riktigt hatar. Varje gång vi är där så tjötar Linnéa på att få åka en sådan ( hon är på gränsen till för stor..) Jag sa faktiskt jag denna gången, hon blev förvånad över svaret & blev super glad. Hade inte ens hunnit komma in en meter i affären förrän jag va helt död. Överdrivarn är i farten ..:) Men allvarligt jag va helt genom svett & jag fick verkligen anstränga mig genom att ta mig igenom affären. Avslutade trippen med att säga till L att det var sista gången hon fick köra bil i affären. Jag ser det som ett litet träningspass !!

När jag ändå tog upp det ämnet, så är det faktiskt så att jag ska börja träna. Kan bara inte bestämma mig för om jag ska köpa kort på Friskis & Svettis eller SportLife? Är det någon som har erfarenhet av dessa gym? Tips mottages tack -)

Ikväll blir det mys kväll med mina systrar Alexandra & Sara & mamma Kicki. Just det vi kommer självklart att titta på premiär programet av Fångarna på Fortet, där min favorit Casper ifrån Arvingarna är med - Gillar`t!




Kommentarer
Kommentaren skickades av: Josefine Stoltz

Utan tvekan Sportlife! Du får mycket för lite pengarna och det är superfräscht... Jag har tränat på Friskis och Svettis också och har inget att klaga på,men får jag välja: SPORTLIFE!

Kommenterat 2010-08-23 / 20:56:46
URL: http://josefinestoltz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0