Broäng a´la Thai...
PUBLICERAT: 2010-02-28 KLOCKAN: 18:25:15

Heeeej,
Just nu ligger jag & Linnéa i sängen & kollar på Bolibompa, perfekt Söndags kväll om ni frågar mig. Senare ikväll ska jag & Perran kolla på "Luftslottet som sprängdes" dom flimerna är ganska komplicerade för mig men ska försöka anstränga mig till max så jag fattar the movie. En lugn & mysig Söndags kväll.





Idag till middag gjorde jag Thai mat(Phad Thai..) eftersom jag inte har råd att åka iväg till det landet som resten av min familj har, så får jag nöja mig med att göra maten istället. Nu luktar det THAI i hela våran lägenhet=) Maten va super god så imorgon kommer a´la receptet här på bloggen...



Avslutar detta inlägget med att skriva att "båtpastorn" har kommenterat i min blogg,det tycker jag va
sköj! Jalla Jalla puss & kram fralla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0