....
PUBLICERAT: 2010-02-25 KLOCKAN: 18:49:57

Heeeej,

Tror ni bikinin satt bra? Nej för stor så blir till att skicka tillbaka & byta den till en mindre. Det krånglar nästan alltid när man skickar efter nånting men SNYGG va den.

Nu har Linnéa åkt, ganska tomt i hemmet utan min energi fyllda stora tjej istället har jag Alice vid min sida som bara gnäller hela tiden-ORKA! Fy & blä va trött jag är på gnäll! Ikväll ska jag,Perran & mamma(Perran gillar sin svärmor mucho för er som undrar..=P ) kolla på Bröllopsfotografen. Någon som sett den? Är den bra?!

Jalla Jalla snön får mig att bli irri fralla...=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0