Vilken lycka..
PUBLICERAT: 2010-02-26 KLOCKAN: 09:09:26

Morgonen kunde inte börjat bättre-Det regnar! Äntligen som jag har längtat hoppas nu snön försvinner snabbt,aldrig har jag varit så glad över regn innan men idag jublar jag av glädje! Perran åker till Uddevalla ikväll så min Fredags kväll kommer jag tillbringa tillsamans med Mamma..(såklart..) & min brors barn Hugo som ska sova här. Vi ska frossa i musslor & kolla på det uttjatade programet Lèts Dance.

Gick in på Ahnnas blogg då hon tagit kort med "Mammas pojkar TIM" många tycker man man töntig som är så kändiskåt, jag tycker det är helt sjukt roligt att fotas med kändisar speciellt med B kändisar..Var va jag när kortet togs?!! Typiskt att jag inte va på plats ha ha....=)


I Like...

Titta in på min bästis blogg HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0