Behöver lite hjälp..?!
PUBLICERAT: 2010-01-31 KLOCKAN: 17:18:55

Så fort snön & all is är borta ska jag börja med mina promenader igen,längtar känner mig som ett fläsk berg när jag inte får röra på mig. Ska då börja gå tre dagar i veckan innan frukost. Men för att kunna gå i bra tempo & inte behöva slica ryggen så vill jag ha ett par riktigt bra promenix skor. Har ni några tips eller förslag på ett par bra skor?!! Kommentera gärna!

Jag fick med mig, basilika/parmesan tomater,soltorkade tomater, stora oliver,vitlöks klyftor en massa sånt gott..(Hon jobbar med det) men va lyxigt, det är inte det "billigaste" inne på Ica om man säger så.
Min kyl är numera en brat kyl-Älskar`t!


Kommentarer
Kommentaren skickades av: Theres

Hej. När du ska köpa den där volangkl'nningen på nelly.se ange rabattkod NLY2010 så får du 50 kr rabatt! bara sådär! ;)

Kommenterat 2010-01-31 / 18:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0