Det blev en bra dag
PUBLICERAT: 2010-01-30 KLOCKAN: 18:43:05

Heeej,

Blogg.se har inte fungerat idag,därför kass uppdatering. Morgonen började med en grinig Carro vet jag att jag inte har nånting att göra blir jag på dåligt humör. Satt i soffan & tyckte synd om mig själv halva morgonen.

Vi bestämde oss för en tripp till Ikea,efter det va jag hos Lindis en stund. Så har knappt varit hemma idag.Tänk att min Lördag kunde bli så bra. Imorgon ska vi åka till landet Kinna för att hälsa på gamla grannar.Mycket trevligt!

Alice vänder på sig hela tiden nu,stor tjejen kan man kalla henne. Å klänning jag bloggade om Perran har "okeyat" fatta vilken bra & snäll kille jag har. Hoppas nu min strl finns kvar. Nu vill jag äta äppelpaj istället för att blogga så jalla jalla puss på er fralla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0