Fredags mys..
PUBLICERAT: 2010-01-29 KLOCKAN: 17:54:59

Heeej,

Fredagsmys det är vi vad vi har hemma hos oss just nu. Vi har precis ätit sushi grymt gott & strax blir det Carros äpplelpaj med vaniljsås. Ikväll ska vi kolla på en svensk film som heter Gossip har ingen aning om den är bra eller vad det är för nånting?! VET NI?

Min kofta verkar folket tycka är snygg, Lindis har nu köpt en likadan &  syster har mailat om att jag ska köpa en till henne. Den är från H&M 249 kr för er som undrar.

Det va allt för idag. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0