Jag katastrof frisör?!
PUBLICERAT: 2010-01-31 KLOCKAN: 19:18:52

Hej,

Vi tyckte att Alice hår såg lite små katastrof aktigt ut, så grymme jag tänkte ja skulle göra nånting åt det. Jag tog fram saxen & klippte lite om jag tyckte. Jag har aldrig hållt i en sax tidigare så ni kanske kan fatta att resultatet inte blev det bästa! Fy varför skulle jag greja med det.

Va mycket bättre innan, Perran är inte allt för imponerad. Alice den fyrkantige kan man kalla hennes hår.
En världs snäll läsare,skickade en rabatt kod till Nelly.com,där min snygging klänning finns. Tack för det!



Opps Perran e lite irri..
- Carro ska vi fixa Alice hår eller?
Du har ju ingen känsla alls,bara klippt rätt av!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: cornelia

haha vilken skön bild & vilken liten sötis ni har! :)



Sv: så lite så :) din blogg kom upp där på blogg.se där det står "Nya inlägg".. Om du fattar? ;)

Kommenterat 2010-01-31 / 22:02:08
URL: http://aiilenroc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0