Mini panik
PUBLICERAT: 2010-01-29 KLOCKAN: 12:10:02

Hej,

Frukosten va super mysig, som vanligt är det alltid lika trevligt att umgås med Josefine- Bra tjej detdära!

I vårat badrum har vi en sån där "man ser allt spegel" helt plötsligt har man 1000 porer istället för tre som man ser i vanligt ljus :) A ni fattar vad jag menar. Nu till min stora fasa, jag har fått mini rynkor i pannan & vid ögonen när jag såg det fick jag lite smått mini panik. Min mamma har alltid sagt vid 25 års ålder så börjar det gå nedför. Nu kan jag inte annat än att det stämmer fast att jag inte är 25 än!Tur att man kan göra nånting åt dom.

En vecka kvar sen kommer äntligen mamma hem, vilken lycka! Dessa veckor utan henne är äntligen snart över-ÄLSKAR`T!

Ha en bäst Fredag,tänk lite extra på mig så hörs vi senare!





Åh va nöjd jag är med koftan!

Slutar med snyggaste bilden !

Jag gör mig verkligen bra på bild!

Jalla Jalla Carolina Jonsson fralla...

Nu ska jag plugga teori JIPPI =(

Kommentarer
Kommentaren skickades av: T

Sketsnygg kofta, vart har du lyckats hitta den?

Kommenterat 2010-01-29 / 14:16:52
Kommentaren skickades av: Liz

Var har du hittat den söta koftan?

Kommenterat 2010-01-29 / 16:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0