Mysigt
PUBLICERAT: 2010-01-31 KLOCKAN: 13:47:02

Hej,

Jag har det fantastiskt mysigt här på landet, skönt att lämna storstan för en dag. Helt plötsligt blir lilla Sävedalen som Stockholm om man ska jämföra.

Jag & Lollo har precis varit nere i byn som dom säger här:) Ha ha byn så roligt. Lollo & Daniel som vi är hos har blivit en liten mini bonde familj,härligt att se. Synd för oss bara att dom lämande Sävedalen.
Nu står den gravida hustrun i huset & steker pannkakor. Jag har det super bra bara så ni vet =)

Kul att jag hade fått fina kommentarer ifrån nya läsare -Gillart!


Vi & Lollos dotter Andrea..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0