Snö
PUBLICERAT: 2010-01-31 KLOCKAN: 17:08:05

Hej,

Har precis kommit hem. Nu har det precis börjat snöa en massssa IGEN,varför kan aldrig denna snön försvinna?! Vill inte ha mer.Varje gång jag går utanför dörren blir jag som en istapp. Mamma njut verkligen av dom sista dagarna i värmen!!

Jag har really misslyckas med min uppgift jag fick av mamma innan hon åkte-VATTNA HENNES BLOMMOR! Känner mig super dum men kan inte ha gjort det så många ggr jag borde,va precis där & dom flesta va inte allt för "levande" Förlåt... =)

Fick med mig en massa gott av Lollo innan vi åkte därifrån, hm vad kan det vara?! Läs nästa
inlägg så får ni svaret:) Jag gör allt för att folk ska titta in IGEN...


Lollos mumsiga pannkakor..



Linnéa & Noah...

Glömt att skriva att min ansökan nu är inskickad till
Halv åtta hos mig..! Sket skoj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0