Äntligen.
PUBLICERAT: 2010-07-15 KLOCKAN: 21:58:43


Aldrig mer att jag ska hyra ut våran lägenhet en vecka, inte värt det. Blev klar med packning & städning NU måste få klaga lite men fyfan va trökigt det är att städa så här mycket. Idag gick Perran på semester eller Hassan som jag för tillfället kallar han varför jag gör det berättar jag inte men kan säga att han är lite små grning ..-) Så nu har vi tre grymme veckor att se fram emot. Imorgon åker vi till Halmstad, denna gången för att stanna fram tom 1:a Augusti. Det finns bara en sak jag verkligen hatar med det stället där vi är & det är ett par hemska djur som altid kommer samma tid varje kväll, dom gör att jag alltid får panik & måste gå in vid 22.00 -KATASTROF!

Jag sviker inte bloggen nu är jag är borta.Jag kommer att ha med mig datorn men jag kanske inte kommer att blogga exakt lika mycket. Är det semester så är det!

" Maria" tack för din fina kommentar, den gjorde mig glad. Jag & mina systar är hel syskon även fast att man inte kan tro det.. Kram på dig!


Hit ska jag imorgon!








Avslutar detta inlägget med en fråga till er..!

Är det någon av er som har gjort något av receptet som jag lagt ut här på bloggen? Blev bara lite nyfiken...

Jalla Jalla jag heter Carolina Josson fralla

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Malin

Hej!



Älskar din blogg och din humor :) Och dina flickor är ju bara så söta!



Jag har provat receptet som du skrev där du grillade lax och la i vitlökssmör, tomat, champinjoner m.m. Supergott! :) Tänkte även testa din skaldjurspasta som du skrev om häromdagen :)



Ha en skön semester!



Kram

Kommenterat 2010-07-16 / 19:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0