Feeessttt!!
PUBLICERAT: 2010-07-24 KLOCKAN: 21:02:54

Heeej,

Ikväll ska jag & syster göra Tylösand. Ser verkligen fram emot det .
Tidigare idag va jag på Afterbeachen med syster & mamma & kollade in Du&Jag sista spelningen för iår. Ni måste uppleva detta för att fatta vad jag menar,men det är helt sjukt va häftigt det är. Hur mycket folk som helst & stämningen är på topp!

Imorgon blir det en tripp till Båstad för att hälsa på Malin, tyvär ska det regna exakt hela dagen men va gör det? Är man i Båstad tillsamans med Malin kan det bara bli bra...:)

Till dig som skrev med anonym kommentar som frågade om jag skulle utbilda mig snart: Nej det ska jag inte, det är inte min gräj så nu vet du dä!kul at du leser min blog förästen.

Ha det bra alla ni!







Kommentarer
Kommentaren skickades av: Annan anonym

Är bara nyfiken, vad har du tänkt jobba med i framtiden när barnen är större?

Kommenterat 2010-07-26 / 16:28:16
Kommentaren skickades av: anica grahn

Go kväll Carro ! Gamle dagisankan från galaxy here :-)

Hoppas du har det gött på din semester ! Kul att följa din blogg,gör det lite då o då. Kanske vi stöter på varann i Halmstad,ska dit imorgon lördag med min lilla familj.sambons broder bor där. det är så himlans kul att se hur stor Linnea har blivit. Glömmer aldrig den goe tösen,krama henne från mig.

Ha det gött ! Krrraaaaaaaam/Ankan Grahn

Kommenterat 2010-07-30 / 23:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0