Hon & Jag..
PUBLICERAT: 2010-07-14 KLOCKAN: 22:24:22


Jag kom & tänka på en gammal kompis idag. Jag & hon umgicks alltid & vi hade samma humor när det gällde allt. När vi umgicks  skrattade vi utan att överdriva hela tiden & folk i våran omgiving blev jätte trötta på oss. slutade med att ingen vill vara med oss två när vi umgicks & skulle vi vara det  fick vi verkligen anstränga oss för att inte börja köra med våran extremt roliga humor. Ordet Apretif tyckte vi va sket skoj ..:)

Hon träffade kärleken & lämande mig för huvudstaden, vi sa att vi ändå alltid skulle hålla kontakten, vi pratade i början varje dag i telefon men sen rann våran vänskap ut i sanden hur det kunde hända eller hur vi kunde låta det hända det kan jag inte svara på. När jag tänker tillbaka på våran galna tid får det mig att skratta sitter & ler nu när jag skriver detta. Hörde en låt för ett tagsen som fick mig att sakna henne mega mycket reggateon va "våran musik"- Vi älskade det DÅ!

För ett tagsen fick jag höra att hon idag har en son på några månader, det gjorde mig glad eftersom jag vet att hon länge har längtat efter barn.

Elin jag tänker på dig ibland & självklart saknar jag våran tid. Torren du kommer alltid vara speciell för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0