Svar!
PUBLICERAT: 2010-07-14 KLOCKAN: 22:30:42

Stina om På Lördag..:
Jo, jag undrar hur du gör för att hinna med allt samtidigt som du tar hand om två barn (och sambo :))? Du uppdaterar bloggen flitigt, shoppar till dig och tjejerna, ställer upp som barnvakt, fixar hemma, partajar... Tips mottages tacksamt!


Hur ska jag kunna svara på denna frågan på bästa sätt? Jag är en person som gärna alltid har många bollar i luften, har oftast mycket energi & jag kan inte bara sitta utan måste alltid ha saker att göra. Sen har jag en familj som ställer upp mycket som barnvakt & när det är saker jag behöver hjälp med. Barnvakt är jag för att jag tycker om det & konstigt nog underlättar det att ha ett barn till här hemma, Linnéa har då någon att leka med. Sen lever jag ihop med en kille som enligt mig är bäst eller för mig är han det & det gör också att jag lever det livet jag gör. Shopping, party, barnvakt, bloggen A allt det där är så mycket jag!Det där med att få tid till allting det får man bara man vill jag tror att det är en insällnings grej.Kan inte ge några dirketa tips utan för mig är inte detta jobbigt på något sätt utan bara jätte roligt! Jag älskar det livet jag lever idag!
KRAM

(Vet inte om detta va något direkt svar på frågan, men hoppas du blev nöjd ändå..=P )

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Stina

Mycket bra svar, jag är nöjd! Ska försöka sno åt mig lite av din energi...

Kommenterat 2010-07-15 / 12:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0