.........
PUBLICERAT: 2010-06-22 KLOCKAN: 19:22:50

Heeej,

Ibland är det verkligen inte lätt att komma på någon passande rubrik, det är därför jag kör med ... :) Så nu vet ni det! Idag va jag & Malin hemma hos hennes söta mamma. Vi pressade i solen innan molnen anlände & det blev skit kallt, jag hade turen att Alice sov nästan hela tiden. Till lunch fick vi en värstans god tortellini rätt som jag åt lite för mycket av typ 3 stora portioner = Må illa attack ..:) Som tur va gick den över snabbt. Det jobbiga va bara att Anna-Karin har en HUND jag är ingen hund älskare om man säger så.Jag va sket rädd hela tiden & gjorde allt för att han inte skulle uppmärksamma just mig, ibörjan lyckades jag verkligen inte med detta. Så jag stängde ut mig själv på balkongen -SKÖNT men efter en stund va inte jag intressant längre- Åhh vilken lycka för min del.

Katter & hundar are not Carro style. Jag & Malins humor är världs rolig om man frågar oss men våran familj uppfattar oss oftast som jobbiga, varför det är så kan jag inte svara på.När det va dax för oss att åka hem satt Malins mamma på en sol helt slut & ville sova ..:) Hmmm skulle  man kunna kalla oss för krävande gäster??! :)
Tack för besöket Annkis!

Blev ingen dejt med Ahnna idag så vi ska träffas imorgon istället, jag längtar mega efter min tjej! <3

Jalla Jalla nu ska jag fixa mina naglar fralla...



Tortellini, champinjoner, paprika, ostsås, creme. f & Chilli sås...
MUMS!

Inte min favorit..

Anna-karin ville inte vara med på bild men en smygis fick jag till ..:)

Mobil bilder därför inte dom bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0