Gammel varning ..:)
PUBLICERAT: 2010-06-30 KLOCKAN: 10:33:52


I Måndags va jag mamma & min syster på Liseberg, jag ville ju självklart kolla in Allsång med Lotta som faktiskt inte va en hit även fast min favorit Linda Bentzing var med.

Självklart av det jätte sköj att besöka Liseberg ,jag blir nästan som ett litet barn fast med mer rädsla i kroppen än va jag hade för tio årsen. Jag & Alexandra satte oss i Berg & Dalbanan & jag kan säga att jag va så nervös så jag trodde på riktigt att jag skulle svimma. Det måste ni hålla med om att det är riktig gammel varning ...:) För det har jag aldrig varit förut. En tripp med flumeride blev det med & självklart tvingade vi med oss mamma, vi såg ut som tre regn droppar när den turen va färdig, jag va den som klarade sig bäst -GÖTT =)

Vi avslutade besöket med en jätte glass,Lisbergs struten såklart- Ett måste när man är på Liseberg!


Ingen vinst..






Kommentarer
Kommentaren skickades av: Petra

Fy fasiken vad den glassen e go´!

Kommenterat 2010-06-30 / 10:44:59
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0