Köpt en massa fint...
PUBLICERAT: 2010-06-21 KLOCKAN: 21:20:40

Heeej,

Tänkte visa er lite av min shopping ..:) Va på stan idag med en snabbis köpte äntligen nytt smink ifrån Make up Store fick mega bra hjälp av en gammal klass kompis,så nu har jag verkligen rätt färger till mitt face ..:) Köpte även 2 super söta klänningar till flickorna som dom ska ha på midsommar likadana såklart!


Klänning & armband ifrån H&M...

Linne H&M..

"Baksidan"

BikBok..

Svarta H&M, tunikan ifrån Carlings..



Make Up Store är bäst..


Självklart är jag som vanligt värd allt detta ..=)
Jag är så nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0