Onsdag!
PUBLICERAT: 2010-06-30 KLOCKAN: 10:19:13

Heeej,

Jag vet super kass uppdatering men här kommer iallafall ett litet inlägg ..:)

Inatt har Hugo sovit här så om en stund ska jag & kidsen gå till Malin där vi ska ha våran egna "våffel dag" himlans bra idè att hitta på att det är den dagen för då kan jag äta våfflor av rätt anledning utan att få ångest-Smart va?! =)
Självklart ska jag blogga om våran fantastico midsommar i Smögen & allt annat ni har missat i mitt liv dom här dagarna men det får bli senare idag.

Ha en bra dag !





Mina favoriter.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0