....
PUBLICERAT: 2010-03-27 KLOCKAN: 14:18:34

Heeej,

Nu har jag äntligen träffat min syster, jag kände mig på en gång blek som ett spöke när jag stog bredvid henne. Hur kan man bli så brun? Vad hände med hennes svenska utseende? =) Lite avis vill med vara brun.. Längtar efter dendära härliga sommar brännan jag blir så mycke "fräshare" då. Vi fick massa fina preseneter. Jag fick en klänning som va så mycket JAG-Gillar`t mucho. Syster hade shoppat en massa snygga grejer, vill ha alla hennes kläder & skor. hade inte varit helt fel att åka ett par dagar till Thai & bara mega shoppa! Härligt att syster är hemma,nu är det bara Sara som fattas men hon kommer också snart-LYCKA!

Inte så mycket planer idag. Kanske träffa Malin? Mormor? Ikväll blir det iallafall Lördags mys med Mamma <3...

Perran har bara varit borta en dag men jag saknar honom redan mega mycket! Tur för mig att jag har världens bästa kille.. <3


Bra bilder det blir när Perran va tvungen att ha med sig kameran till Sthlmo:)

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Becca

Hej Hej.

Har hittat din blogg genom Annah och följt den i några månader.. Jag var också i stockholm i helgen och jag tror faktisgt att jag mötte din man.

Tänk vad bloggvärlden har gjort, att man känner igenom människor och vet saker om dem fast man aldrig har mötts IRL.



Trevlig vecka!

Kram

Kommenterat 2010-03-29 / 10:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0