....
PUBLICERAT: 2010-03-29 KLOCKAN: 16:10:16

Heeej,

Har precis kommit hem ifrån min mormor, hon blev super snygg i håret. Såg nästan ut som om hon gjort ett ansiktslyft ett billigt sådant:) Tänk av mycket hår kan göra! Tur att jag har en kompis som kan klippa.

Jag skulle som sagt tvätta idag vilket jag fortfarande håller på med! Tvätten tar aldrig slut! Men för att jag inte skulle bli uttråkad så skojade jag till det med att ta en tripp till Allum vårat köpcentrum, självklart hittade jag en klänning jag bara va tvungen att ha(som vanligt..) Egentligen inte en Carro klänning men den satt perfekt(Jag härmade kissie som också köpt den,ni som läser bloggar vet vem jag menar..) ! Skickade ett med till Perran efteråt, att jag köpt den i påsk present & att jag va värd det (som vanligt..) ha ha självklart fick jag ett ok tillbaka! Nya kläder jag mig very happy=)Visar senare hur den ser ut!

Nu ska jag göra middag. Kassler låda med ananas & en likadan fast veg=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0