Hur är det möjligt?
PUBLICERAT: 2010-03-30 KLOCKAN: 22:12:57

När Perran åkte till Sthlm ihelgen hade han med sig en termos med kaffe & ha bilen, när han kom hem i Söndags ställde han den på diskbänken & där har den stått sen dess. Jag har nämnt några ggr att han ska skölja ur den men ingenting händer "han glömmer..". Envis som jag är har jag bestämt mig föra att inte röra termosen=)

Ska bli spännande & se hur lång tid det tar innan Perran tar tag i det =) Med detta vill jag säga att jag är bra mycket bättre på allt som har med köket & hemma sysslor att göra! =)

Jalla Jalla Carro är super bäst fralla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0