Min dag..
PUBLICERAT: 2010-03-30 KLOCKAN: 17:40:54

Jag har haft & göra hela dagen, jippi vad jag älskar sånna dagar! Morgonen började med långpromenix med Malin & hennes 2 vänner till den lilla mysiga butiken som jag skrev om i tidigare inlägg. Massa med fina saker, jag ville  självklart ha en massa grejer men min plånbok stoppde det- Alltså ingen shopping, men faktiskt ibland kan det vara mysigt att bara "titta shoppa" oj jag hittade på ett nytt ord.

Efter det hämtade vi kidsen på dagis & mötte upp Emelie, blev en ute dag i vår solen riktigt härligt att faktiskt inte ha varit inne på hela dagen. Nu är det bara lite värme som fattas, för det är fortfarande ganska kallt men jag förtränger det & klär mig i lite för tunna kläder, trött på alla tjocka jackor & klumpiga skor! Avslutade dagen med ett besök hos mormor. Nu kom jag hem, Perran va hemma tidigare ifrån jobbet = jag slipper för en gång skull göra mat-SKÖNT!

Jalla Jalla hörs senare...


Emelie & Malin...


Glömde kameran hos mormor, så fler bilder ifrån dagen kommer later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0