Onsdag!
PUBLICERAT: 2010-03-31 KLOCKAN: 09:29:57

Tingeling,

Min morgon kunde börjat bättre, ställde klockan på 06.30 igår eftersom jag skulle ha körlektion på morgonen,försov mig jag hatar att göra det värsta stressen. Som tur var hann jag med bussen(inte billigt att missa en lektion..) När jag väll satt på bussen fick jag värsta fisattacken fatt va jobbigt på en buss?! Så jag fick verkligen jobba med att det inte skulle "hända nånting" bland allt folk-Jag lyckades=) Kanske inte jätte intressant  för er att veta men det är lixom jag att blogga om det!=)

Kl elva ska jag ta med mig mina flickor & gå till jobbet, är påskbuffè där idag & det vill jag självklart inte missa. Skönt då slipper jag att tänka på lunch! I eftermiddag blir det att umgås med Malin som jag alltid gör nu för tiden!

Imorgon kommer min älskade lilla syster Sara hem, som jag har längtat!


Kommentarer
Kommentaren skickades av: Petra

Hahaha! Nästa gång tycker jag att du ska släppa ut luften och blogga om folks reaktioner. ;D

Kommenterat 2010-04-01 / 10:45:48
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0