Sött..
PUBLICERAT: 2010-03-27 KLOCKAN: 10:22:03

Jag sa precis till Linnéa att hon fick önska sig vilken mat som helst idag, eftersom vi är själva hemma tänkte jag att Linnéa skulle få bestämma. Trodde självklart att hon skulle säga Pizza, Sushi, Hamburagre, Tacos osv men ICKE spagetti,tortellini eller nudlar ha ha kräsen dotter jag har!=) Tror det kommer sluta med att jag bestämmer ändå.

Jag skrev för några dagar sen att ingen får prata med mig när jag bloggar, därför passar Linnéa just nu på att tjöta på mig extra mycket.

Linnéa:
Mamma, mamma, mamma svara då!
Jag: Hmmm
Linnéa: (Tjötar om allt ifrån Askungen till vädret..)
Jag: Stör inte mig nu, jag är strax klar!
Linnéa: Är det jobbigt att vara mamma eller? Ska jag bli bebis eller så jag inte kan prata...

Ha ha barn säger så roliga saker ibland! Dax att sluta innan Linnéa tjatar hål i huvudet på mig( eller va e det man säger..?)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0