Fiskebäckskil..
PUBLICERAT: 2010-05-24 KLOCKAN: 14:36:26

Heeej,

Igår va jag & min lilla familj i Fiskebäckskil föra att fira Perrans farfar som fyllde år. Vi var bjuda på en restaurang precis vid vattnet, super mysigt! Maten va grymt god men kände ganska snabbt att det där med"finare restauranger" är jag inte riktigt van vid . Special bestick & grejer till huvudrätten. Jag satt som ett frågetecken & ville inerst inne bara ha en vanlig KNIV men icke igår va jag Carro a´la lite finare i kanten=)

Jag har verkligen en massa sköj att se fram emot.
Nu ihelgen fyller min mamma år så jag & mina systrar har bokat en hemlis grej på ett hemligt ställe, kan alltså inte skriva om det på bloggen. Men hoppas självklart på fint väder. Ser alltså fram emot en galen helg med systrarna & mamma.

Sen står Astrid Lindgrens värld, Sthlm med älsklingen , Falkenberg & Smögen på schemat dom närmsta helgerna-ÄLSKAR`T!!






Min brat mat..=)

Flickorna med sin farfar..

Perran med sin fina farfar..



Perrans bror Daniel & Alice..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0