Glass beroende..
PUBLICERAT: 2010-05-20 KLOCKAN: 20:09:22


Sitter just nu på balkongen & njuter av den underbara värmen & för att lyxa till det lite äter jag en stor fet Magnum=) Jag har ett litet glass beroende. Jag försöker alltid att inte äta godis, kakor & sån skit på veckodagarna vilket jag tycker jag klarar ganska bra men glass kan jag inte vara utan & speciellt inte när det är varmt! Försöker hålla mig till en men hade jag kunnat hade jag vräkt i mig tio st om dagen men som sagt vikten är viktig för mig!=)

Imorgon är det redan Fredag. Linnéa ska med sin farmor & hennes göbbe ut med husbilen. Vi andra får se vad vi hittar på jag hoppas fortfarande på sol så att vi kan åka till Strandgården på Lördag men just nu ser det inte så ljust ut =( Vi ska iallafall avsluta helgen med ett restaurang besök i Lysekil för att fira Perrans farfar-MYS!

Tingeling Tingeling..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0