Jobbig dag!
PUBLICERAT: 2010-05-25 KLOCKAN: 21:02:08

Tingeling,

Inte haft tid att blogga idag. Morgonen började med en sjuk Linnéa som hade 40 graders feber en timme senare hade Alice lika hög feber så min dag idag har bestått av att ta hand om två sjuklingar. Så tråkigt att behöva sitta inne hela dagen + att Alice har varit gnällig XL (om ni fattar va jag menar..). Linnéa är nästan bra igen SKÖNT & Alice är bättre. Eftersom jag är en sån grymme mamma belönade jag mig själv med Sushi till middag-LYX!

Imorgon ska jag äntligen få fixat mitt hår, hatar utväxt ser ut som en ryss förtillfället. Tur att jag har Malin som alltid är snäll & fixar mitt hår när jag vill!


Min nya kärlek(klänningen med pärlor) har jag hämtat hos Cornelia idag, eftersom pärlorna inte satt fast bra hjälpe hon mig med det. Så nu kan jag dansa loss i den utan att behöva tänka på det..
Tack Cornelia för hjälpen..




Hiss eller Diss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0