På posten idag..
PUBLICERAT: 2010-05-21 KLOCKAN: 14:19:24


Idag fick vi en massa åk kuponger till Liseberg på posten som söta Åsa (som jobbar där..) har skickat till oss. Linnéa hoppade av glädje när hon förstog va det var.
Förra året va jag gravid & fick inte åka nånting men iår då ska jag åka allt som går att åka jag & Linnéa älskar allt som har med Liseberg att göra. Perran vågar inte ens åka ponny karusellerna så det blir jag/Linnéa som får stå för den biten ..=)




"Tack snälla söta Åsa, gullig du är som tänker på oss.."


Kommentarer
Kommentaren skickades av: Åsa

Vad kul att ni blev glada! Bara kul att kunna dela med sig!

Hoppas ni haft en skön fredagskväll!

Själv är jag nyss hemkommen från jobbet :)

Vi ses!

Kram på er

Kommenterat 2010-05-21 / 23:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0