Strandgården
PUBLICERAT: 2010-05-23 KLOCKAN: 20:37:51


Min dag igår på Strandgården va FANTASTISK! Som alltid när jag är där mår jag som bäst. En dag med mycket sol, god mat, mamma, Perran & en världs snäll Alice vid min sida. Perran badade inte, jag hade alltså rätt =)!

Alltid på sommrarna när jag ska åka hem ifrån Strandis har jag alltid lite små ångest & tycker det är mega jobbigt att veta att det är ett helt år kvar till nästa gång.. Men igår va det grymt härligt att lämna stället för att sedan veta att jag har ett par härliga veckor att se fram emot.

Som ni kanske förstår så va min dag toppen...


Alice -va händer?=)









Jag försökte få till en "hjärt bild" men oj va svårt det var..=)
MIN pics= KATASTROF


Kommentarer
Kommentaren skickades av: Moster BJ

Vad mysigt det ser ut! Gillar't!

Kommenterat 2010-05-23 / 21:56:57
Kommentaren skickades av: johanna Å

Härlig härligt!

Kommenterat 2010-05-24 / 12:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0