Äntligen ett par nya.
PUBLICERAT: 2010-11-24 KLOCKAN: 22:04:18

Va på stan innan. Fick köpt mina första julklappar. Känns bra att ha börjat med det så att jag slipper vara ute i sista minuten. Kan känna att det kan vara ganska mysigt att jul handla precis innan jul tillsamans med alla andra men gärna bara liten stund, för annars skulle jag fått dampet 100%.

Jag använder alltid inne toffler, eftersom jag alltid fryser om fötterna. Jag har dom senaste månaderna gått här hemma med ett par mega sunkiga sådana,så va änna på tiden att köpa ett par nya. Idag gjorde jag det, ett par rosa- Älskar`t!

Va inne på Bikbok en snabbis & hittade en jätte fin skjorta i min style. Äger faktiskt inte en enda skjorta så kan känna att jag nästan hade behövt en (eller va säger du älskling..?) En för tidig julklapp..?
Det va mysigt att gå på stan med lilla syster.

Nu har jag precis badat bubbelbad, känner mig helt slö & jätte trött. Inte likt mig att vara det så här tidigt på kvällen men just det jag är ju sjuk ..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0