Friday.
PUBLICERAT: 2010-11-26 KLOCKAN: 09:26:00

Tänkte variera Fredags rubriken med att skriva Fredag på olika språk idag blev det på engelska.Smart grej va? Hoppas det är rättstavat är nämnligen inte så säker på att det är det. Jobb idag, älskar att jobba Fredagar! Sen ikväll kommer ju Perrans pappa med en massa god mat. Han ska till & med sova över. Fattar inte riktigt vad som har hänt med honom ..=) Förut ville han aldrig göra det & nu är det helt plötsligt naturligt - Gillar`t! =)

På Lördag blir det jul på Liseberg. Hur mysigt är inte det då..? Romantiskt är det med, så vem vet kanske har Perran tur & få se min romantiska sida, som ibland kan poppa upp...=) Jag älskar jul på Liseberg, synd bara att man ska behöva frysa ihjäl, termo byxor känns inte riktigt som min grej att traska runt i!Så ja jag får väll skylla mig själv...

Söndag funderar jag på om jag ska ta mig till Alingsås. Dom har julmarknad med tomte parad osv. Va på det förra året med mamma & det va riktigt mysigt. Sen vill jag ju till Balders Hage med där jag har kollat in en Cupcakes plåt skylt som jag vill ha i köket.

Min helg kommer bli en lugn, men ändå mycket att göra rolig helg. A ni fattar säkert va jag menar ..=)

Just det min moster ifrån Sthlm är på besök med så henne ska jag självklart träffa med.

Ha en bra dag. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0