Jävlans förkylning.
PUBLICERAT: 2010-11-24 KLOCKAN: 13:45:31


Nu va det ett tagsen jag nämde att jag är sjuk så tycker änna att det va dax att göra det igen. Fasiken vilken förkylning jag ligger inne med. Gillar`t inte. Blir helt ärligt snart tokig på denna förkylning. Ja det är faktiskt synd om mig. Men pigg är jag & inget halsont skönt.

Idag har jag & mina töser varit ute & åkt pulka. Alice åkte idag pulka för första gången. Gillade hon det? Svar: NEJ! Hon va faktiskt ganska missnöjd hela tiden. Jag som hade sett fram emot en mysig ute dag,så blev det inte efter en timme gav jag upp(trött på skrik..) Tror det är snön/kylan Alice inte gillar. Tack vare min mamma har Linnéa en pulka & av Ann-marie på jobbet fick jag en till Alice perfekt tack till er.

En söt tjej vid namn Emilia hjälpte mig att förklara hur jag kunde blogga ifrån mobilen så nu vet jag det , men varken hon eller jag vet hur man laddar upp pics till inägget. Någon som vet?!

Senare idag blir det en tripp till city med min syster.
Hörs later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0