Nu är jag klar.
PUBLICERAT: 2010-11-22 KLOCKAN: 11:34:14


När jag börjar bli eller är sjuk( som jag nästan aldrig är) vill jag gärna prata om det hela tiden hur dålig jag är. Just nu känner jag att jag måste blogga om det igen så att ni kan tycka lite synd om mig. Jag är långt ifrån dålig men känner ändå mig inte helt hundra. Eftersom jag är en person som alltid har mega mycket energi så blir det alltid lite små jobbigt när jag känner att jag inte har det. Just nu känner jag så. Jag ska precis dricka c-vitamin brus som jag inte älskar & äta en massa clementiner c- vitamin måste vara det bästa just nu.

Jag har precis kollat igenom en massa gamla Strandgården bilder. Jag blir alltid glad när jag tittar på dom. Jag älskar att veta att jag alltid har det stället att längta till. Jag kan sakna lite "röj" på det stället eftersom det är ganska lungt. Självklart bra för barnen & kanske även lite bra för mig,jag kan behöva uppleva lugnet ibland jag med :)

Nu lyssnar jag på Melissa horn & ska nu ta tag i att fylla i mina kassa kort till Akassan.

Jalla.


En gammal bild på mig & mamma ifrån Strandgården.
(Jag va höggravid,därför lite små tjockis..)

Linnéa & hennes sommar kompis Erik.
Sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0