Va hon önskar sig.
PUBLICERAT: 2010-11-28 KLOCKAN: 10:20:34

Godmorgon,

Nu har Linnéa precis skrivit sin önskelista till Tomten. Hon är verkligen duktig på att skriva, med lite hjälp blir det hur bra som helst.

Jag har förresten börjat dricka mitt te, kan inte påstå att det smakar gott men inte heller så dåligt som jag trodde att det skulle göra. Jag & min kollega drickert detta flitigt varje morgon/kväll. Självklart ska jag hålla er uppdaterade om jag märker någon skillnad. Vet inte om det kommer att hjälpa men i vilket fall som helst så är det säkert bra grejer man får i sig..:) Litar på Malipsens Mamma...:)

Första advent idag & vi har inte fått upp något advents mys alls. Så det blir till att tända första ljuset ikväll istället.
Vi har av någon konstig anledning svårt att få till advetnts pyntet i denna lägenheten. Kommer ihåg vilka problem vi hade förra året. Hoppas det går smidigare i år & att vi bli nöjda på a´la direkten.

Ha en bra Söndag & första advent...







Sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0