.......
PUBLICERAT: 2010-10-28 KLOCKAN: 21:30:29


Råkade sätta på Rosa bandet galan på tv, gillar inte att titta på sådana program eftersom jag alltid blir lite små depp. Nu visade dom precis en klipp på en mamma som drabbats av bröstcancer hon kämpade för att hon inte ville att hennes dotter skulle förlora sin mamma. Hon klarade det inte. Klippet slutade med att man såg pappan själv med dottern. Jag kan säga att det fick mig att börja gråta. Fy va hemskt. Jag hoppas aldrig att jag eller några av mina vänner eller familj blir drabbade av detta.

Det blev inget Scotts idag, va alldeles för trött & detta jävla skit vädret gjorde mig inte heller speciellt peppad.
Jag kan tycka att hösten är helt ok om det är sånna där härliga dagar, men detta skit vädret gör ju bara att jag vill fly landet IGEN. Hann knappt komma hem ifrån A förrän jag började längta till nästa resa Kanarieöarna. Tänk ändå va jag har det bra som har lyxiga resor att se fram emot.

Linnéa berättade för mig idag IGEN att hon hade haft det så himlans mysigt hos min syster när hon sovit där i Lördags. När hon berättade va dom gjort & ätit förstog jag varför. Vattenpalatset, Kebab pizza, 6 glas Cola, 2 Kinderägg, Chips & Lösgodis. Bra jobbat syster ..:) Ha ha klart att det ska vara extra lyx att sova hemma hos moster.Linnéa är fortfarande lycklig för det & hade säkert velat sova hos sin moster varje helg om hon fått bestämma.=)


Min syster - Linnéas moster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0