Rastlösa jag.
PUBLICERAT: 2010-10-20 KLOCKAN: 13:43:17


Idag har det inte varit en bra Onsdag. Jag blir lätt rastlös & ibland tycker även jag att det är trökigt att jag inte bara kan njuta av att vara hemma utan att ha nånting speciellt att göra. Just nu sover Alice & Linnéa är med min mamma på jobbet. Skönt för henne att komma ut. Vi 2 är ganska lika med att vi gärna vill göra saker hela tiden.
När Alice vaknat tänker jag gå bort till mormor en stund, träffar henne inte varje dag som förut eftersom jag har börjat jobba.

Mona min kompis ringde mig innan & berättade att hon klarat test teori provet på skolan, blev så glad för henne skull & samtidigt irriterad på mig själv som fan inte tar tag i skiten. Jag fattar inte va jag håller på med. Jag vill ju ha detta körkort varför skjuter jag bara fram pluggandet då..? På den frågan har jag inget bra svar . Hur ska jag hitta motivationen?

Fy vilket trökigt gnäll inlägg ...
Men även jag måste få ha mina "dåliga dagar" just nu längtar jag bara efter att min man kommer hem ifrån jobbet. Allt blir mycket roligare när han är hemma.

Jalla Jalla på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0