Smickarande.
PUBLICERAT: 2010-10-20 KLOCKAN: 23:16:40


Skulle precis stänga av datorn för att gå & lägga mig. Men en blogg läsare som la till mig på Facebook för ett tagsen skrev till mig. Jag blir faktsikt smickrad av att en person som gillar mitt sätt att skriva & följer min blogg skriver att par rader till mig på Facebook. Det gjorde att jag nu ikväll lägger mig med ett leende på läpparna..=)
Oj man kan nästan säga att jag är lite små känd * blink*
Denna tjej vid namn Emilia har också en blogg. Här kan ni läsa den----> Emilia.

Jag antar att det inte bara var jag som såg Kungarna av Tylösand ikväll. Konstigt nog så blir det alltid att jag bloggar om programet varje vecka. Jag är inget fan av Jockeboi & mycket av det han gör tycker jag är sjukt. Men på nått sätt måste jag ändå erkänna att jag gillar han. Vad hade programet varit utan honom..? Tycker det va ganska lungt ikväll. När jag såg dom filma på stranden fick jag lite små längtan efter mitt paradis. Halmstad- Tylösand- Vilshärad gör mina somrar till dom bästa.

Det va allt för mig GODNATT!


Kommentarer
Kommentaren skickades av: Josefine

Hej!



Jag har läst din blogg ett ganska bra tag nu och hittade den via Ahnnas. Ni är så fina vänner ihopa och jag saknar er tillsammans. Vad hände? Känn som att ni helt glömt bort varandra? Jag hoppas få se bilder från en utekväll ihop snart!



Ha en skön semester och keep up the good work!

Kommenterat 2010-10-21 / 13:37:26
Kommentaren skickades av: Emilia

Åh vad du är gullig! :)

Kommenterat 2010-10-21 / 15:38:46
URL: http://eeemilia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0