Söndag
PUBLICERAT: 2010-10-31 KLOCKAN: 22:34:00

& det blir inget bloggande ..:)

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Sandra

Nu är det inte söndag längre. BLOGGA! ;)

Kommenterat 2010-11-03 / 19:31:25
URL: http://sandraljonasson.blogspot.com
Kommentaren skickades av: Charlotta

trodde du skulle blogga om en fantastisk dag och underbar pizza... besviken...

Kommenterat 2010-11-04 / 07:25:34
Kommentaren skickades av: Bea

Carro, nu blir jag lite besviken på dig, kollar ju in din blogg varje dag, sån nörd e jag, men den e så himla kul att läsa, du e lika 'crazy' nu som du va när du var "liten", så kom igen nu, blogga för f*n!! =)

Kommenterat 2010-11-04 / 15:13:55
Kommentaren skickades av: Jessica

Ja blogga det e skoj att läsa om ditt crazy liv jag är nästan lite avis!...diggar det du skriver det e lite lagom!

Kommenterat 2010-11-05 / 12:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0