Torsdag.
PUBLICERAT: 2010-10-21 KLOCKAN: 19:06:19


Heeej,


Idag har jag jobbat & dom dagarna jag gör det är jag så mycket piggare. Jobb får mig att må bra. Just nu har jag tänt en massa ljus & väntar på att mormor & mamma ska komma hit. Jag ska ha lite datakurs för mormor ,hon vill lära sig hur man framkallar kort, jag kan inte påstå att det är allt för avancerad sådan. Jag är inte ett proffs på datorer men det kan jag.

Längtar just nu alldeles för mycket tills på Lördag. Tycker att det hör till att längta när man ska åka iväg jag gillar det. Jag ska verkligen njuta till max dessa få dagar då jag är i mitt favorit land Spanien.

Jag har fått frågan ett par ggr här på bloggen angående mig & Ahnna, jag har valt att inte svara på den frågan eftersom det tillhör mitt "privata". Men jag kan säga som såhär jag & Ahnna är inte ovänner vi umgås bara inte just nu. Ahnna kommer alltid att vara Ahnna & därför mycket speciell för mig.

 



Lyssnar just nu på Melissa Horn jag älskar henne, hittade precis en låt men henne som jag inte hört innan
"Hanna" riktigt bra.

Ha nu en jäkligt bra kväll alla ni- Det ska jag ha !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0