Totaly storm.
PUBLICERAT: 2010-10-21 KLOCKAN: 22:40:29


Jag & mamma följde precis mormor hem & vi höll på riktigt på att blåsa bort. Ni som inte har varit ute i stormen, ett tips ifrån mig är att inte göra det heller. Helt sjukt. Mamma sa att jag inte skulle klaga eftersom jag åker på Lördag & även två veckor i Januari. Hmm lyxigt värre..=)

Jag brukar aldrig titta på lyxfällan, men idag gjorde jag det eftersom den unga tjejen som även är med i såpan "barskolan" var med. Enligt mig tycker jag det är helt sjukt att man kan sätta sig i den katastrof sitsen för att leva ett "falskt" lyx liv. Helt galet men tack vare henne fick jag nånting intressant att kolla på denna kväll.

Mys blev det med, min mamma hade med sig ostbricka hit vilket jag älskar. Jag försökte att hjälpa mormor, det gick bra innan jag tappade tålamodet & mamma fick ta över ( jag klarade mer än en timme...). Mormor tyckte synd om mig som fick sitta med det så länge, jag tycker tvärtom stackars min mormor som fick sitta med en stressad Carro vid sin sida. Jul korten är nu beställda & det blev ett helt grymt sådant. Det bästa av allt är att jag tog kortet, så man kan nästan säga att jag är med på det med - Gillar`t!

Godnatt & sov gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0