Äntligen!
PUBLICERAT: 2010-09-29 KLOCKAN: 20:58:28


Imorgon är det Torsdag den 30:e Sep & den dagen har jag längtat efter.
Vad händer då? JAG SKA ÄNTLIGEN FÅ SLINGAT MITT HÅR! Jag hatar att ha utväxt & just nu har jag alldeles för mycket. Imorgon kommer jag alltså att tillbringa min kväll hos Malin där mitt hår kommer att bli fixat + myskväll. Vi ses inte så ofta längre eftersom jag jobbar & hon pluggar. Så jag kan ärligt säga att jag verkligen längtar efter att få träffa denna tjej (Oj va kärleksfull jag blev där, inte likt mig ..-) ).



Jag använder alltid Mood billigaste & absolut bästa färgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0